La oss finne ut av ditt potensialet sammen!

Vi ser frem til en hyggelig prat om hvordan våre løsninger kan skape og ta vare på det gode kundeforhold. 

Ta din kundelojalitet til et nytt nivå!

Fyll ut skjemaet til høyre, så kontakter vi deg for en hyggelig prat.

Let’s get in touch and figure out your potential!

Take your service and customer relationship to the next level!
Fill in the form below and we will contact you for a nice chat.

Øk kundelojalitet

Enkel datainnsamling

Optimaliser automasjoner

Bestill en gratis demo

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form.
Juridisk

Vår restaurant erfaring har laget en rekke restaurantløsninger slik at du kan øke gjesteopplevelser, lojalitet og omsetning.

...Visste du at?  lojale kunder utgjør mer enn 60% av dine inntekter.

Lær mer

Hjem / Bransje /Restaurant

Øk 
Lojalitet

Lojalitet

Styrk merkevare og lojalitet til din bedrift.

Få kontroll på
gjestedata

Icon of sotware as a service company.

Ei din egen database med fulle bruksrettigheter.

Forbedre
gjestereisen

girl

Gi gjestene dine unike opplevelser, også digitalt.

Øk 
Inntekter

Person climbing to the top.

Økte inntekter kommer som en naturlig konsekvens.

Utfordringen med å skape lojale kunder

For å overleve i den konkurransepregede restaurantbransjen er du avhengige av fornøyde og lojale kunder.

Loyalty+ er designet for å skape et unikt kundeforhold hvor kontakten er personlig, noe som får dine kunder til å føle seg spesiell. Du oppbygger relasjonen gjennom automatisk og tilpassede e-mail og kampanjer, som vil dem tilbake til deg og ikke dine konkurrenter.

Utfordringen med rolige perioder

I noen perioder er det mer travelt en andre, men med eksksiterende data innsamlet gjennom Loyalty+ og Gavekort er du i stand til å skape aktivitet selv i de mest rolige periodene.

Gjennom bursdagsklubben er du i stand til å tiltrekke deg kunder til din restaurant med spesielle tilbud på deres store dag. Bursdagsbesøkene vil bli fordelt over hele året of skaper stabil aktivitet. Itilegg, kan du opprette automatiske kampanjer i forkant av en foreventnet langsom periode for å sikre at du får verdifulle besøk.

Utfordringen med å innhente GDPR kompatibel data

Innsamling av kundeopplysninger er nøkkelen til suksess, men det kan være en utfordring å samle data som følger reglene etter GDPR.

Gjennom Loyall sørger vi for at du er i stand til å få verdifull kundedata, samtidig som de oppnår kravene i forhold til databeskyttelse.

Copyright 2021 © Loyall (816 202 612)
All rights reserved

A few words from a hotelier

General Manager at Mandelhuset.

Patrick Madsen

Daglig leder

Mandelhuset

With help from Loyall we have gained control on GDPR and understands that everything we collect is aligned with that. We have also built up a database of customers that we can communicate with based on predefined triggers. Loyall has even assisted us with creating automation in our communication with our guests so they always are updated and receive the latest offers. Loyalls marketing department was easy to work with and they created relevant messages based on our wishes and delivered in a short time.

Logo Mandelhuset.
General Manager Spoton Hotel.

Christoffer Blixt

Spoton Hotel

We started using Loyall Collect because we wanted to offer our customers a more modern and easier way to log in to our Wifi. That made it easy for us to collect customer data. We have been using Collect for over a year and have collected a good database that is GDPR compliant and easy to use for relevant campaigns to our guests. Loyall has assisted us in setting up many automatic communications. We have focused on making the welcome message digital, implemented a strategy to get more reviews and being able to take ownership of our guests so they book directly from our homepage the next time they visit us.
Bårdshaug Herregård

Logo Spoton Hotel.
Marketing Director at Bårdshaug Herregård.

Gunvor Müller Lysholm

Markedsdirektør

Bårdshaug Herregård

After installing Loyall Collect at Saga Hotels, our reception is able to handle our guests wishes and requests more effectively. Collect has made it easier for us to inform our guests about the hotels offers. We see, among other things, an increase in the number of guests who shows interest in the hotel's restaurant and bar. Loyall has been a helpful and friendly partner in data management, that we wish to continue to cooperate with.

Stian Opsalhagen

Logo Bårdshaug Herregård.
General Manager at Saga Hotels.

Saga Hotels

After installing Loyall Collect, we have built up an enormous customer database in record time. Through Loyall Collect, we can cleverly utilize customer data and effectively send our visitors relevant segmented information both during and after the visit, leading to higher customer satisfaction, resale/updale and more visits.

We started using Loyall Collect because we wanted to offer our customers a more modern and easier way to log in to our Wifi. That made it easy for us to collect customer data. We have been using Collect for over a year and have collected a good database that is GDPR compliant and easy to use for relevant campaigns to our guests. Loyall has assisted us in setting up many automatic communications. We have focused on making the welcome message digital, implemented a strategy to get more reviews and being able to take ownership of our guests so they book directly from our homepage the next time they visit us.
Bårdshaug Herregård

Bjarte Lunde

Logo Saga Hotels.
General Manager at Mandelhuset.

Hotellsjef

Hotel Bondeheimen

We started using Loyall Collect because we wanted to offer our customers a more modern and easier way to log in to our Wifi. That made it easy for us to collect customer data. We have been using Collect for over a year and have collected a good database that is GDPR compliant and easy to use for relevant campaigns to our guests. Loyall has assisted us in setting up many automatic communications. We have focused on making the welcome message digital, implemented a strategy to get more reviews and being able to take ownership of our guests so they book directly from our homepage the next time they visit us.
Bårdshaug Herregård

Before we started our collaboration with Loyall there were a lot of unanswered questions in regard to the GDPR and how we were going to adapt to the new EU-legislation. Loyall helped us build up our customer databases again, automatically and in record time. Additionally, we have enlisted the help of Loyall’s Marketing team to tailor and produce the communication that goes out to our guests both during and after their stay. Loyall’s systems allow us to cross-market all our hotels through this marketing. We regard Loyall as a valuable and long-term partner in helping us navigate the ever-changing digital landscape. Their innovation and adaptability is of great value to us at Kronengruppen.

Logo Mandelhuset.
Hotel Manager at Hotel Bondeheimen.

Therese Alberto

Controller

Kronen Hotels

Sundvolden Hotel installed Loyall Collect in mid-January 2019 and we have received good follow-up and assistance along the way. We chose to go for Loyall after the introduction of GDPR and lack of guests to communicate with. Loyall Collect offers a number of opportunities and its a simple system for communication and sales towards guests both in advance and after a stay. I recommend Loyall as it gives an added value for both us and our guests. The undersigned can be contacted with questions about Loyall.

Logo Hotel Bondeheimen.
Controller at Kronen Hotels.

Silje Storvik

Markedsdirektør

Sundvolden Hotel

På under et år samlet vi over 8500 unike GDPR-godkjente kundeprofiler via Collect. Vi har satt opp automatisk kommunikasjon slik at gjestene mottar relevant informasjon til riktig tid. Vi opplever at våre gjester får en bedre kundeopplevelse, og blir bedre informert om våre tilbud og tjenester, som kommer til syne i eksempelvis økning i direktebookinger på hotellets hjemmeside. Vi er veldig fornøyd med systemets evne til å skreddersy og tilpasse seg våre ønsker og behov, og ser frem til et langvarig kundeforhold.

Sara Sundbom Johansson

Logo Kronen Hotels.
Hotel Manager at Sundvolden Hotel.

Salgs og markedsdirektør

Freys Hotell

Kronen Hotels

Økt besøksfrekvens fra medlemmer.

Logo Sundvolden Hotel.
PayPal

Patrick Madsen

Daglig leder

Mandelhuset

With help from Loyall we have gained control on GDPR and understands that everything we collect is aligned with that. We have also built up a database of customers that we can communicate with based on predefined triggers. Loyall has even assisted us with creating automation in our communication with our guests so they always are updated and receive the latest offers. Loyalls marketing department was easy to work with and they created relevant messages based on our wishes and delivered in a short time.

Marketing Director at Freys Hotel.
Hotel Manager at Hotel Bondeheimen.

Therese Alberto

Controller

Kronen Hotels

Sundvolden Hotel installed Loyall Collect in mid-January 2019 and we have received good follow-up and assistance along the way. We chose to go for Loyall after the introduction of GDPR and lack of guests to communicate with. Loyall Collect offers a number of opportunities and its a simple system for communication and sales towards guests both in advance and after a stay. I recommend Loyall as it gives an added value for both us and our guests. The undersigned can be contacted with questions about Loyall.

Hotel Manager at Hotel Bondeheimen.
Logo Hotel Bondeheimen
Økt oppsalg for
Medlemmer.
Increase of 43 %
Konvertering av bestillinger med 
bursdagsklubb kampanjer.
increase of 28 %
Gjennomsnittlig økt salg
for én kampanje.
Increase of 55 %
Møt Paul, og forstå han.

Increase of 63 thousand

Relevans er nøkkelen til suksess. Ved å bli kjent med Pauls kjøpsvaner, demografi, geografi og lojalitetsmønstre, vil du kunne kommunisere mer målrettet.

Dataene samles inn automatisk og struktureres i et enkelt grensesnitt som gjør det enkelt for deg å opprette automasjon og kommunisere målrettet.

...Visste du at? 74% av dine kunder blir irritert når innholdet ikke er personlig.

Lær mer om Loyalty+

Bygg lojalitet og skap gjenbesøk.

De fleste restauranter ønsker kontroll over sin egen gjestedatabase og gjestereise. For å skape denne kontrollen må du gjøre det mer attraktivt å besøke restauranten din sammenlignet med andre restauranter i nærheten.

Ved å gi gjestene dine, for eksempel bonus på sine kjøp,gavekort på bursdager eller unike medlemskapsnivå fordeler, vil gjestene ha en mer positiv opplevelse, og du kan belønne og bygge lojalitet.

...Basert på millioner av transaksjoner, ser vi at lojalitetsmedlemmer handler for 28% mer og kommer tilbake 43% oftere.

Lær mer om Loyalty+

Skap din egen bursdagsklubb.

Bursdagsbarn eller voksne ønsker ofte å feire når de har bursdag.

illustration of Pauls customer journey
illustration of campaign

Med Loyalty+, vet du når gjestene dine har bursdag, og du kan overraske med en gave, bonus eller tilpasset tilbud, for eksempel en gratis dessert, en velkomstgodbit eller lignende.

Relevant kommunikasjon gjør det enkelt å tiltrekke seg gjester. Gjør restauranten tilgjengelig, og du øker sjansene for bursdagsfeiringer i din restaurant.

Digitaliser
Gjestereisen.

Digitaliser gjestereisen din med målrettede e-poster som automatisk sendes til gjestene dine under og etter besøket.

Gjestedialog handler om relevans. Du bør vite når og hva du skal kommunisere til enhver tid. En digital kundereise fungerer i gjennomsnitt 4x bedre enn gjennomsnittet i restaurantbransjen.
Illustration of welcome email
illustration of gavekort

Vi vet verdien av relevante kundedata. Kombiner kraften i skreddersøm, segmentering og automatisering ved å sende riktige budskap til riktig tid til de riktige personene.

Collect er perfekt for restauranter med mye trafikk, oger ofte bedre egnet for "a la carte" restauranter enn "fine dining".

Øk salget med skreddersydde gavekort.

Skap din egen bursdagsklubb.

Skap egenbrandet gavekort, bygg pakker og øk salget med fysiske og digitale gavekort.

Fysiske og digitale gavekortene kan tilpasses ditt brand, og du kan angi verdien du ønsker på hvert kort. Løsningen skaper mer fleksibilitet for deg og dine kunder.

Lær mer om gavekort

Snakk med oss om restauranter
Logo

Lojalitet gjort enkelt

Lojale kunder er ditt viktigste inntektspotensiale. Med Loyalty+ vil du skape flere lojale kunder.

Få kundeinnsikt

Få all kundedata samlet inn i et organisert dashboard. Bruk Loyall Analytics og Loyall Reporting for å få en oversikt over kundene dine.

Oppnå fantastiske resultater

Kombiner unik segmentering og automatisering for å sende riktig budskap til riktig tid, og til riktige personer.

Samle inn kundedata

Samle inn verdifull data fra digitale og fysiske kunder. Dette inkluderer demografi, kjøpshistorikk, besøksfrekvens, gjennomsnittlig forbruk etc.

Få alle kundedata samlet i et organisert dashboard. Bruk Loyall Analytics og Loyall Reporting for å få en oversikt over kundene dine.

Få all kundedata samlet inn i et organisert dashboard. Bruk Loyall Analytics og Loyall Reporting for å få en oversikt over kundene dine.

Følg oss

Kombiner unik segmentering og automatisering for å sende riktig budskap til riktig tid, og til riktige personer.

Samle inn kundedata