Innovative løsninger,
skreddersydd for hoteller

Vår hotell erfaring har skapt en rekke hotell løsninger slik at du kan øke gjesteopplevelser, lojalitet og omsetning.

...Visste du at? Gjentagende kunder utgjør mer enn 60% av inntektene dine.

Lær mer

Vi kjenner hotellbransjen 

Øk 
Lojalitet

Styrk merkevare og lojalitet til din bedrift.

Få kontroll på
gjestedata

Ei din egen database med fulle bruksrettigheter.

Forbedre
gjestereisen

Gi gjestene dine unike opplevelser, også digitalt.

Øk 
Inntekter

Økte inntekter kommer som en naturlig konsekvens.

The challenge of OTA

OTAer er gode verktøy for å få nye kunder til hotellet ditt, men det bør bare være et engansgtilffelle. Disse mektige agentene tar opptil 25% per opphold og etterlater deg uten noe verdifull kundedata.

Med Collect og Loyalty+ sørger du for at du begynner å bygge en verdifull kunderelasjon i det øyeblikket kundene kommer inn i lobbyen. Du vil kunne samle inn kundedataene gjennom wifi, og fortsette å bygge forholdet gjennom automatiske og personlige e-poster, itilegg til kampanjer som vil bringe dem tilbake til hotellet ditt og ikke OTAene.

Utfordringen med rolige perioder

Noen perioder er travlere enn andre, men med de eksisterende dataene innhentet gjennom Collect og Loyalty+ er du i stand til å skape buzz og aktivitet selv i de tregeste periodene. 

For eksempel, gjennom bursdagsklubben kan du tiltrekke kunder til hotellet ditt med spesialtilbud på deres store dag. I tillegg kan du opprette automatiske kampanjer i forkant av en forventet langsom periode for å sikre at du mottar verdifulle besøk. Gjennom Tier Levels har du også mulighetne for å invitere kundene til spesielle arrangementer og tilbud, for å sikre at de forblir lojale hos deg.

Utfordringen med prisstrategi

Bør du senke prisene eller holde dem stabile? Det kan være en utfordring å finne den beste startegien for både deg og dine kunder. Det er særlig smart å tilby dine kunder gode tilbud på gavekort, som vil generer stabil inntekt, i tillegg til at det ikke tvinger deg til å senke prisene i usikre perioder.

Noen få ord fra våre hotellvenner

På under et år samlet vi over 8500 unike GDPR-godkjente kundeprofiler via Collect. Vi har satt opp automatisk kommunikasjon slik at gjestene mottar relevant informasjon til riktig tid. Vi opplever at våre gjester får en bedre kundeopplevelse, og blir bedre informert om våre tilbud og tjenester, som kommer til syne i eksempelvis økning i direktebookinger på hotellets hjemmeside. Vi er veldig fornøyd med systemets evne til å skreddersy og tilpasse seg våre ønsker og behov, og ser frem til et langvarig kundeforhold.

Sara Sundbom Johansson

Salgs og markedsdirektør

Freys Hotell

With help from Loyall we have gained control on GDPR and understands that everything we collect is aligned with that. We have also built up a database of customers that we can communicate with based on predefined triggers. Loyall has even assisted us with creating automation in our communication with our guests so they always are updated and receive the latest offers. Loyalls marketing department was easy to work with and they created relevant messages based on our wishes and delivered in a short time.

Christoffer Blixt

Daglig leder

Spoton Hotel

We started using Loyall Collect because we wanted to offer our customers a more modern and easier way to log in to our Wifi. That made it easy for us to collect customer data. We have been using Collect for over a year and have collected a good database that is GDPR compliant and easy to use for relevant campaigns to our guests. Loyall has assisted us in setting up many automatic communications. We have focused on making the welcome message digital, implemented a strategy to get more reviews and being able to take ownership of our guests so they book directly from our homepage the next time they visit us.
Bårdshaug Herregård

Gunvor Müller Lysholm

Markedsdirektør

Bårdshaug Herregård

After installing Loyall Collect at Saga Hotels, our reception is able to handle our guests wishes and requests more effectively. Collect has made it easier for us to inform our guests about the hotels offers. We see, among other things, an increase in the number of guests who shows interest in the hotel's restaurant and bar. Loyall has been a helpful and friendly partner in data management, that we wish to continue to cooperate with.

Stian Opsalhagen

Daglig leder

Saga Hotels

Vi har brukt Loyall-tjenester i ett år. For oss har det vært viktig at systemet har vært enkelt for både oss og våre gjester, og at vi kan kommunisere automatisk med våre gjester uten å kreve mye arbeid fra oss. Å sette opp Loyall har hjulpet oss med å spare tid, få flere besøkende til våre arrangement og skape flere bookinger til selskap. Siden vi både er en destinasjonsrestaurant og for de lokale, har det vært veldig fint å automatisk kunne gi god informasjon som gir våre gjester et bedre opphold hos oss og på Tysnes. Vi ønsker nå å utvide slik at vi kan ha Loyall i hele havnen vår. Vi ser frem til å jobbe med Loyall i årene som kommer!

Patrick Madsen

Daglig leder

Mandelhuset

After installing Loyall Collect, we have built up an enormous customer database in record time. Through Loyall Collect, we can cleverly utilize customer data and effectively send our visitors relevant segmented information both during and after the visit, leading to higher customer satisfaction, resale/updale and more visits.

Bjarte Lunde

Hotellsjef

Hotel Bondeheimen

Before we started our collaboration with Loyall there were a lot of unanswered questions in regard to the GDPR and how we were going to adapt to the new EU-legislation. Loyall helped us build up our customer databases again, automatically and in record time. Additionally, we have enlisted the help of Loyall’s Marketing team to tailor and produce the communication that goes out to our guests both during and after their stay. Loyall’s systems allow us to cross-market all our hotels through this marketing. We regard Loyall as a valuable and long-term partner in helping us navigate the ever-changing digital landscape. Their innovation and adaptability is of great value to us at Kronengruppen.

Therese Alberto

Controller

Kronen Hotels

Sundvolden Hotel installed Loyall Collect in mid-January 2019 and we have received good follow-up and assistance along the way. We chose to go for Loyall after the introduction of GDPR and lack of guests to communicate with. Loyall Collect offers a number of opportunities and its a simple system for communication and sales towards guests both in advance and after a stay. I recommend Loyall as it gives an added value for both us and our guests. The undersigned can be contacted with questions about Loyall.

Silje Storvik

Hotellsjef

Sundvolden Hotel

På under et år samlet vi over 8500 unike GDPR-godkjente kundeprofiler via Collect. Vi har satt opp automatisk kommunikasjon slik at gjestene mottar relevant informasjon til riktig tid. Vi opplever at våre gjester får en bedre kundeopplevelse, og blir bedre informert om våre tilbud og tjenester, som kommer til syne i eksempelvis økning i direktebookinger på hotellets hjemmeside. Vi er veldig fornøyd med systemets evne til å skreddersy og tilpasse seg våre ønsker og behov, og ser frem til et langvarig kundeforhold.

Sara Sundbom Johansson

Salgs og markedsdirektør

Freys Hotell

After installing Loyall Collect, we have built up an enormous customer database in record time. Through Loyall Collect, we can cleverly utilize customer data and effectively send our visitors relevant segmented information both during and after the visit, leading to higher customer satisfaction, resale/updale and more visits.

Bjarte Lunde

Hotellsjef

Hotel Bondeheimen

Konverteringsfrekvens for alle fysiske besøkende
Økt oppsalg for medlemmer.
Økt besøksfrekvens fra medlemmer .
Årlig sparte OTA-kostnader for en gruppe med 5 Hoteller

Møt Paul, og forstå ham.

Relevans er nøkkelen til suksess. Ved å bli kjent med Pauls kjøpsvaner, demografi, geografi og lojalitetsmønstre, vil du kunne kommunisere mer målrettet.

Dataene samles inn automatisk og struktureres i et enkelt grensesnitt som gjør det enkelt for deg å opprette automasjon og kommunisere målrettet.

...Visste du at? 74% av dine kunder blir irritert når innholdet ikke er personlig.

Lær mer om Loyalty+

Skap din egen bursdagsklubb.

Bursdagsbarn eller voksne ønsker ofte å feire når de har bursdag.

Relevant kommunikasjon gjør det enkelt å tiltrekke seg gjester. Gjør hotellet tilgjengelig, og du øker sjansene for bursdagsfeiringer på ditt hotell eller din restaurant.

Lær mer om Loyalty+

Med Loyalty+, vet du når gjestene dine har bursdag, og du kan overraske med en gave, bonus eller tilpasset tilbud, for eksempel en gratis dessert, en velkomstgodbit eller lignende.

Samle gjestedata ved hjelp av eksisterende Wi-Fi

Vi vet verdien av relevante kundedata. Kombiner kraften i skreddersøm, segmentering og automatisering ved å sende riktige budskap til riktig tid til de riktige personene.

...Vi konverterer i gjennomsnitt 62% av alle fysiske besøkende innenfor hotellets dører til GDPR-kompatible markedsføringsprofiler.

Lær mer om Collect

Digitaliser
Gjestereisen

Digitaliser gjestereisen med målrettede e-poster som  automatisk sendes til gjestene dine under og etter ankomst.

Gjestedialog handler om relevans. Du bør vite når og hva du skal kommunisere til enhver tid. En digital kundereise presterer i gjennomsnitt 4x bedre enn gjennomsnittet i hotellbransjen.

Lær mer om Collect

Bygg lojalitet og skap direkte- bookinger.

De fleste hoteller ønsker kontroll over sin egen gjestedatabase og gjestereise. For å skape denne kontrollen må du gjøre det mer attraktivt å bestille direkte enn gjennom tredjepartskanaler.

Ved å eksempelvis gi gjestene dine bonus på oppholdet, bonuser i restauranten, gavekort på bursdager eller unike medlemskapsfordeler, vil gjestene ha en mer positiv opplevelse, og du kan belønne og bygge lojalitet.

...Basert på millioner av transaksjoner, ser vi at lojalitetsmedlemmer handler for 28% mer og kommer tilbake 43% oftere.

Lær mer om Loyalty+

Øk salget med skreddersydde gavekort

Skap egenbrandet gavekort, bygg pakker og øk salget med fysiske og digitale gavekort.

Fysiske og digitale gavekort kan tilpasses ditt brand, og du kan angi verdien du vil ha på hvert kort. Denne løsningen skaper mer fleksibilitet for både deg og dine kunder.

Lær mer om gavekort

Snakk med oss om Hoteller

Lojalitet gjort enkelt

Lojale kunder er ditt viktigste inntektspotensiale. Med Loyalty+ vil du skape flere lojale kunder.

Få kundeinnsikt

Få all kundedata samlet inn i et organisert dashboard. Bruk Loyall Analytics og Loyall Reporting for å få en oversikt over kundene dine.

Oppnå fantastiske resultater

Kombiner unik segmentering og automatisering for å sende riktig budskap til riktig tid, og til riktige personer.

Samle inn kundedata

Samle inn verdifull data fra digitale og fysiske kunder. Dette inkluderer demografi, kjøpshistorikk, besøksfrekvens, gjennomsnittlig forbruk etc.

Få kundeinnsikt

Få alle kundedata samlet i et organisert dashboard. Bruk Loyall Analytics og Loyall Reporting for å få en oversikt over kundene dine.

Oppnå fantastiske resultater

Kombiner unik segmentering og automatisering for å sende riktig budskap til riktig tid, og til riktige personer.