Innovative løsninger,
tilpasset butikker

Vi har lengre erfaring i detaljhandelen, og vi vet hva som kreves for å gjøre lojale kunder.

...Visste du at? Gjentakende kunder utgjør mer enn 60% av dine inntekter.

Lær mer

Vi kjenner Retailbransjen

Øk 
Lojalitet

Styrk merkevare og lojalitet til din bedrift.

Få kontroll på
gjestedata

Ei din egen database med fulle bruksrettigheter.

Skap
gjenbesøk

Skap gjenbesøk fra insentiver.

Øk 
Inntekter

Økte inntekter kommer som en naturlig konsekvens.

Utfordringen med å opprettholde kundebasen

Det er en utfordring å få tidligere kunder til å komme tilbake for andre gang i et meget konkurransepreget miljø. Det er derfor avgjørende, at du begynner å bygget en verdifull kunderelasjon fra første stund.

Med Loyalty+ og Gavekort får du verdifull informasjon om din kundebase, noe som gir deg en konkurransefordel. Dette gjøres gjennom tilpassede e-mails, kampanjer og gavekort slik at du kan kundene dine er lojale til din bedrift.

Utfordringen med å konkurrere mot e-handel

I dag har dine kunder millioner av muligheter når det kommer til onlinebutikker og gode tilbud. De ledene e-handlerne er en utfordring i retail industrien.

Gjennom et personlig lojalitetsprogram som er målrettet mot dine kunder vil du være i stand til å konkurrer mot dem. For eksempel, ved Loyalty+ vil du oppnå en åpningsrate på 62 % av e-mails mot bransjenormalen som er 16 %, som vil gi deg en god konkurransefordel.

Utfordringen med å innhente kundedata i henhold til GDPR

Innsamling av kundeopplysninger er nøkkelen til suksess, men det kan være en utfordring å samle data som følger reglene etter GDPR.

Gjennom Loyall sørger vi for at du er i stand til å få verdifull kundedata, samtidig som de oppnår kravene i forhold til databeskyttelse.

Møt Paul, og forstå ham.

Relevans er nøkkelen til suksess. Ved å bli kjent med Pauls kjøpsvaner, demografi, geografi og lojalitetsmønstre, vil du kunne kommunisere mer målrettet.

Dataene samles inn automatisk og struktureres i et enkelt grensesnitt som gjør det enkelt for deg å opprette automasjon og kommunisere målrettet.

...Visste du at? 74% av dine kunder blir irritert når innholdet ikke er personlig.

Lær mer om Loyalty+

Opprett lojalitet og insentiver gjenkjøp.

Det er utfordrende å drive butikk i dag. Teknologi og tilgjengelighet gjør kunder mer selektive og krevende.

Ved å gi kundene dine, for eksempel bonus på fysiske kjøp,bonuser i nettbutikken, gavekort på bursdager eller unike medlemskapsnivåfordeler, vil kundene ha en mer positiv opplevelse, og du kan belønne og bygge lojalitet.

...Basert på millioner av transaksjoner, ser vi at lojalitetsmedlemmer handler for 28% mer og kommer tilbake 43% oftere.

Lær mer om Loyalty+
Økt oppsalg for medlemmer.
Økt besøksfrekvens fra medlemmer .
Gjennomsnittlig åpningskurs av e-post.

Gjennomsnittlig økt salg
for én kampanje‍.

Øk salget med skreddersydde gavekort

Skap egenbrandet gavekort, bygg pakker og øk salget med fysiske og digitale gavekort.

Fysiske og digitale gavekortene kan tilpasses ditt brand, og du kan angi verdien du ønsker på hvert kort. Løsningen skaper mer fleksibilitet for deg og dine kunder.

Lær mer om gavekort

Koble fysisk butikk og nettbutikk

Omnichannel opplevelser er viktig for dine kunder. Med Loyall kan kundene dine opptjene og bruke fordeler på tvers av fysisk butikk og nettbutikk.

Kjøpsprosessen er i endring, og aldri før har så mange nettbutikker blitt lansert som nå.

...Visste du at? Forbrukerne er 75% mer sannsynlig  gå kjøpe fra en bedrift som gjenkjenner dem ved navn eller kjenner deres kjøpshistorikk.

Lær mer om Loyalty+

Snakk med oss om Retail 

Lojalitet gjort enkelt

Lojale kunder er ditt viktigste inntektspotensiale. Med Loyalty+ vil du skape flere lojale kunder.

Få kundeinnsikt

Få all kundedata samlet inn i et organisert dashboard. Bruk Loyall Analytics og Loyall Reporting for å få en oversikt over kundene dine.

Oppnå fantastiske resultater

Kombiner unik segmentering og automatisering for å sende riktig budskap til riktig tid, og til riktige personer.

Samle inn kundedata

Samle inn verdifull data fra digitale og fysiske kunder. Dette inkluderer demografi, kjøpshistorikk, besøksfrekvens, gjennomsnittlig forbruk etc.

Få kundeinnsikt

Få alle kundedata samlet i et organisert dashboard. Bruk Loyall Analytics og Loyall Reporting for å få en oversikt over kundene dine.

Oppnå fantastiske resultater

Kombiner unik segmentering og automatisering for å sende riktig budskap til riktig tid, og til riktige personer.