Increase of 63 thousand

illustration of Pauls customer journey

illustration of campaign

Illustration of welcome email

illustration of gavekort

Logo

LinkedIn

Facebook
Instagram logo

Løsninger

Lojalitet

Datainnsamling

Lojalitetsprogram

Icon of sotware as a service company.

Gavekort

Partner Nettverk

girl

Kunderegistrering

Lær mer om Loyalty+

Person climbing to the top.

Om oss

Din Bransje

Loyall

Logg inn

General Manager at Mandelhuset.

Bestill en demo

Innovative løsninger,
skreddersydd restauranter

Vår restaurant erfaring har laget en rekke restaurantløsninger slik at du kan øke gjesteopplevelser, lojalitet og omsetning.

...Visste du at?  lojale kunder utgjør mer enn 60% av dine inntekter.

Lær mer

Hjem / Bransje /Restaurant

Vi kjenner restaurantbransjen

Øk 
Lojalitet

Styrk merkevare og lojalitet til din bedrift.

Få kontroll på
gjestedata
Logo Mandelhuset.
General Manager Spoton Hotel.
Ei din egen database med fulle bruksrettigheter.
Logo Spoton Hotel.
Forbedre
gjestereisen
Marketing Director at Bårdshaug Herregård.
Gi gjestene dine unike opplevelser, også digitalt.

Logo Bårdshaug Herregård.
Øk 
Inntekter
Marketing Director at Freys Hotel.

Økte inntekter kommer som en naturlig konsekvens.

Utfordringen med å skape lojale kunder

For å overleve i den konkurransepregede restaurantbransjen er du avhengige av fornøyde og lojale kunder.

Loyalty+ er designet for å skape et unikt kundeforhold hvor kontakten er personlig, noe som får dine kunder til å føle seg spesiell. Du oppbygger relasjonen gjennom automatisk og tilpassede e-mail og kampanjer, som vil dem tilbake til deg og ikke dine konkurrenter.

Utfordringen med rolige perioder

I noen perioder er det mer travelt en andre, men med eksksiterende data innsamlet gjennom Loyalty+ og Gavekort er du i stand til å skape aktivitet selv i de mest rolige periodene.

Gjennom bursdagsklubben er du i stand til å tiltrekke deg kunder til din restaurant med spesielle tilbud på deres store dag. Bursdagsbesøkene vil bli fordelt over hele året of skaper stabil aktivitet. Itilegg, kan du opprette automatiske kampanjer i forkant av en foreventnet langsom periode for å sikre at du får verdifulle besøk.

Utfordringen med å innhente GDPR kompatibel data

Innsamling av kundeopplysninger er nøkkelen til suksess, men det kan være en utfordring å samle data som følger reglene etter GDPR.

Gjennom Loyall sørger vi for at du er i stand til å få verdifull kundedata, samtidig som de oppnår kravene i forhold til databeskyttelse.

Få kontroll på
gjestedata
Logo Saga Hotels.

Copyright 2021 © Loyall (816 202 612)
All rights reserved

Vi har brukt Loyall-tjenester i ett år. For oss har det vært viktig at systemet har vært enkelt for både oss og våre gjester, og at vi kan kommunisere automatisk med våre gjester uten å kreve mye arbeid fra oss. Å sette opp Loyall har hjulpet oss med å spare tid, få flere besøkende til våre arrangement og skape flere bookinger til selskap. Siden vi både er en destinasjonsrestaurant og for de lokale, har det vært veldig fint å automatisk kunne gi god informasjon som gir våre gjester et bedre opphold hos oss og på Tysnes. Vi ønsker nå å utvide slik at vi kan ha Loyall i hele havnen vår. Vi ser frem til å jobbe med Loyall i årene som kommer!

Patrick Madsen

Daglig leder

Mandelhuset

With help from Loyall we have gained control on GDPR and understands that everything we collect is aligned with that. We have also built up a database of customers that we can communicate with based on predefined triggers. Loyall has even assisted us with creating automation in our communication with our guests so they always are updated and receive the latest offers. Loyalls marketing department was easy to work with and they created relevant messages based on our wishes and delivered in a short time.

Christoffer Blixt

Spoton Hotel

We started using Loyall Collect because we wanted to offer our customers a more modern and easier way to log in to our Wifi. That made it easy for us to collect customer data. We have been using Collect for over a year and have collected a good database that is GDPR compliant and easy to use for relevant campaigns to our guests. Loyall has assisted us in setting up many automatic communications. We have focused on making the welcome message digital, implemented a strategy to get more reviews and being able to take ownership of our guests so they book directly from our homepage the next time they visit us.
Bårdshaug Herregård

Daglig leder


With help from Loyall we have gained control on GDPR and understands that everything we collect is aligned with that. We have also built up a database of customers that we can communicate with based on predefined triggers. Loyall has even assisted us with creating automation in our communication with our guests so they always are updated and receive the latest offers. Loyalls marketing department was easy to work with and they created relevant messages based on our wishes and delivered in a short time.

Christoffer Blixt