Hvorfor bestille en demo?

La oss finne ut av ditt potensialet sammen!

Vi ser frem til en hyggelig prat om hvordan våre løsninger kan skape og ta vare på det gode kundeforhold. 

Ta din kundelojalitet til et nytt nivå!

Fyll ut skjemaet til høyre, så kontakter vi deg for en hyggelig prat.

Let’s get in touch and figure out your potential!

Take your service and customer relationship to the next level!
Fill in the form below and we will contact you for a nice chat.

Øk kundelojalitet

Enkel datainnsamling

Optimaliser automasjoner

Bestill en gratis demo

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Hvordan fungerer digital smitteregistrering?

Oslo Kommune innførte mandag kveld krav om smitteregistrering på Oslos serveringssteder. I resten av landet er dette et anbefalt tiltak for å kunne detektere smitte og varsle ved behov. Mange serveringssteder har tungvindte løsninger for registrering, hvor man ofte bruker penn og papir. Vi ønsker å bidra til felles corona dugnad, ved å tilby enkel, digital smitteregistrering som gjør det effektivt å varsle dersom smittetilfeller forekommer. Smitteregistrering kan benyttes av alle typer bedrifter, lag og foreninger med behov for å ha oversikt over sine besøkende og varsle ved smitte.

Tirsdag, 29. september 2020

Hvordan registreres gjester?

  • Ved inngangen scanner gjest en QR kode med sitt mobilkamera, eller skriver inn en enkel URL.
  • Gjesten blir sendt til en registreringsside, hvor gjesten fyller ut kontaktinfo og navn.
  • Personlig data blir lagret i 10 dager som et "gjesteregister", og vil deretter automatisk bli slettet.

Hvordan varsle ved smitte?

  • Ved smittetilfeller, logger bedriften inn i sitt dashboard, og velger tidsperiode for varsling.
  • Dersom du har en e-post eller et telefonnummer til smittet person, kan du søke opp vedkommende og finne tidspunkt for besøk.
  • Restauranter og utesteder vil for eksempel kunne legge inn fire timer smittevarlsling, mens en kaffebar vil kunne bruke et kortere tidsrom.
  • I dashboardet vil du også finne enkel mal for registrering som du kan printe ut, automatisk custom URL og QR kode, statistikk på besøkende samt mulighet for å legge til og endre lokasjoner.

Hvordan komme i gang?

  • Gå til: visitorlog.loyall.no/register.
  • Fyll ut selskapsinformasjon.
  • Logg inn med valgt brukernavn og passord.
  • Klikk "add new location" og fyll ut feltene.
  • Motta URL lenke og QR kode for registrering.
  • Print QR kode med litt informasjon om hvorfor man samler slik data, og synliggjør i inngang. Bruk gjerne template som du finner i dashboardet.