Increase of 55 %

Increase of 63 thousand

illustration of Pauls customer journey

illustration of campaign

Illustration of welcome email

illustration of gavekort

Logo

LinkedIn
Facebook

Oops! Something went wrong while submitting the form.

Juridisk

GDPRPSD2Vilkår og BetingelserPersonvernerklæringVilkår for innformasjonkapsler
Icon of sotware as a service company.

CollectLoyalty+VisitorlogGift Card

girl

Løsninger

Datainnsamling

Person climbing to the top.

Lojalitetsprogram

Gavekort

Kampanje

Targeted
Communication

Kunderegistrering

General Manager at Mandelhuset.

Markedsføring

Om oss

Logo Mandelhuset.
General Manager Spoton Hotel.
Logo Spoton Hotel.

Innovative løsninger,
skreddersydd restauranter

Vår restaurant erfaring har laget en rekke restaurantløsninger slik at du kan øke gjesteopplevelser, lojalitet og omsetning.

...Visste du at?  lojale kunder utgjør mer enn 60% av dine inntekter.

Lær mer

Hjem / Bransje /Restaurant

Om ossKontakt ossVåre siste nyheterPartner ProgramBli med i teamet vårt

Vi kjenner restaurantbransjen

Øk 
Lojalitet

Styrk merkevare og lojalitet til din bedrift.

Få kontroll på
gjestedata

Om ossKontakt ossVåre siste nyheterPartner ProgramBli med i teamet vårt
Marketing Director at Bårdshaug Herregård.

Ei din egen database med fulle bruksrettigheter.

Logo Bårdshaug Herregård.

Forbedre
gjestereisen

Gi gjestene dine unike opplevelser, også digitalt.

Marketing Director at Freys Hotel.

Øk 
Inntekter

Økte inntekter kommer som en naturlig konsekvens.

Fordeler

Utfordringen med å skape lojale kunder

For å overleve i den konkurransepregede restaurantbransjen er du avhengige av fornøyde og lojale kunder.

Loyalty+ er designet for å skape et unikt kundeforhold hvor kontakten er personlig, noe som får dine kunder til å føle seg spesiell. Du oppbygger relasjonen gjennom automatisk og tilpassede e-mail og kampanjer, som vil dem tilbake til deg og ikke dine konkurrenter.

Utfordringen med rolige perioder

I noen perioder er det mer travelt en andre, men med eksksiterende data innsamlet gjennom Loyalty+ og Gavekort er du i stand til å skape aktivitet selv i de mest rolige periodene.

Gjennom bursdagsklubben er du i stand til å tiltrekke deg kunder til din restaurant med spesielle tilbud på deres store dag. Bursdagsbesøkene vil bli fordelt over hele året of skaper stabil aktivitet. Itilegg, kan du opprette automatiske kampanjer i forkant av en foreventnet langsom periode for å sikre at du får verdifulle besøk.

Utfordringen med å innhente GDPR kompatibel data

Innsamling av kundeopplysninger er nøkkelen til suksess, men det kan være en utfordring å samle data som følger reglene etter GDPR.

Gjennom Loyall sørger vi for at du er i stand til å få verdifull kundedata, samtidig som de oppnår kravene i forhold til databeskyttelse.

Copyright 2021 © Loyall (816 202 612)
All rights reserved

Vi har brukt Loyall-tjenester i ett år. For oss har det vært viktig at systemet har vært enkelt for både oss og våre gjester, og at vi kan kommunisere automatisk med våre gjester uten å kreve mye arbeid fra oss. Å sette opp Loyall har hjulpet oss med å spare tid, få flere besøkende til våre arrangement og skape flere bookinger til selskap. Siden vi både er en destinasjonsrestaurant og for de lokale, har det vært veldig fint å automatisk kunne gi god informasjon som gir våre gjester et bedre opphold hos oss og på Tysnes. Vi ønsker nå å utvide slik at vi kan ha Loyall i hele havnen vår. Vi ser frem til å jobbe med Loyall i årene som kommer!

Patrick Madsen

Daglig leder

Mandelhuset

Innsamling av kundeopplysninger er nøkkelen til suksess, men det kan være en utfordring å samle data som følger reglene etter GDPR.

Gjennom Loyall sørger vi for at du er i stand til å få verdifull kundedata, samtidig som de oppnår kravene i forhold til databeskyttelse.

With help from Loyall we have gained control on GDPR and understands that everything we collect is aligned with that. We have also built up a database of customers that we can communicate with based on predefined triggers. Loyall has even assisted us with creating automation in our communication with our guests so they always are updated and receive the latest offers. Loyalls marketing department was easy to work with and they created relevant messages based on our wishes and delivered in a short time.

Vi har brukt Loyall-tjenester i ett år. For oss har det vært viktig at systemet har vært enkelt for både oss og våre gjester, og at vi kan kommunisere automatisk med våre gjester uten å kreve mye arbeid fra oss. Å sette opp Loyall har hjulpet oss med å spare tid, få flere besøkende til våre arrangement og skape flere bookinger til selskap. Siden vi både er en destinasjonsrestaurant og for de lokale, har det vært veldig fint å automatisk kunne gi god informasjon som gir våre gjester et bedre opphold hos oss og på Tysnes. Vi ønsker nå å utvide slik at vi kan ha Loyall i hele havnen vår. Vi ser frem til å jobbe med Loyall i årene som kommer!

Patrick Madsen